lørdag 22. november 2008

uvær

åheeiii.
nå har jeg kommet litt mer inn i '' blogghumør ''
hihi. jeg har hvertfall blitt litt bedre nå.
somsagt så vil jeg ikke gå innpå det, her og nå på bloggeeen.
jeg håper marerittet er over.
nå er det utrolig kaldt, det har vært snø ' storm ' i hele dag.
æsj, å jeg som skulle ut. siden emilie dro rundt 12?
så kom marianne, så dro vi i gata. spiste, var innom lan, og gikk litt rundt.
men det var helt jævelig å gå hjem! å jeg som hadde på meg tights.
hahahah. nå sitter jeg her, med marianne vennen på besøk : )
ahh, hva skulle jeg gjort uten et så godt menneske?
å nå skal jeg straks dra å ordne meg, og pakke, siden jeg skal på jentekveld i kveld.
så blogges'
a : )))









koselig når de henger opp sånn jule stas ^^
men uvær, æsssssj!
liker du snø?
hva synes du om julestas?

1 kommentar:

Isabell sa...

Det er flott med litt julepynt rundt i gatene:)
Snøen er også pen, men snøSTORM kan jeg blir spart for.