fredag 21. november 2008

...

nå har jeg heller ikke skrivi blogg på en liten stund.
ikke så lenge siden jeg skrev, men.
jo, jeg har ikke vært så bra i det siste, så jeg har ikke orka å skrive noe.
har ikke vært i humør, skal ikke gå innpå hva og hvorfor,
men de som kjenner meg og står meg nær vet godt hva og hvorfor.
siden jeg ikke har vært i humør, har jeg ikke orka å skrive, eller gjøre så mye.
jeg føler meg bare brukt egentlig, å jeg vil ikke føle det slik.
menmen, nok om det. idag har jeg vært på skolen, skikkelig koselig med mat & helse.
siden vi hadde julebaks, julemusikk & grøt med mandel : - D hih
i, kom inn i jule stemning ja.
jo åsså måtte jeg gjøre ferdig nynorsk prøven min, siden ja .. hvertfallll. og det er ikke mitt sterkeste fag -.- men det gi
kk faktisk bra ! skjønner ikke poenget med hvorfor vi skal lære det?
etter skolen, ble jeg med emiliemin hjem : - D etter det dro hu på trening, jeg så på.
så stakk vi på esso å kjø
pte oss mat, og til meg for å dusje og ordne oss og slikk.
nå sitter jeg her da, med jenta mi (: er så glad jeg har 'a.
men nå så hadde jeg ikke mye mere og fortelle, så hade : )))))
JOÅSSÅ, maren pettersen ytterdal du er så bra <3












er nynorsk en av dine favoritt fag?
er det no julestemning hos deg? : - D

Ingen kommentarer: