tirsdag 18. november 2008

uheldig

uheldig er det rette ordet !
hvertfall for idag.
aller først stod jeg opp, dusja, sminka og ordna meg.
etter det gikk jeg til skolen, hadde dobbelt time med norsk fordypning.
så var det rett opp til storstuggu. siden vi skulle ha allmøte denne gangen.
åja, jeg skulle jo synge. ådu kan vell gjette hvordan det gikk?
alt gikk bra på generalprøven, eller nesten hvertfall.
MEN når forestillinga var, da gikk det helt omvendt ..
eller verre. serriøst, jeg hoppa over en linje, jeg var alt ALT for nervøs !
men ja, så er det over nå da, så jeg gidder ikke å tenke på det!
men så klarte jo ' flinke ' meg å dette når jeg og marianne skulle gå fra storstuggu.
vi skulle gå en sånn sti, å jeg datt å skada hofta som er skada fra før.
jeg havna på sjukehuset tvært, i rullestol og greier, men heldigvis brakk jeg den ikke.
men den er utrolig skada, altså muskelen oppi hofta, er skada.
æsjass, å jeg som hater leger ! totalt lege skrekk, menne han som så på bildene, å skulle undersøke skaden, var serriøst den snilleste legen noen gang! ( manne lege altså )
for damene, er som oftes grei, noen hvertfall. jo også snakka han spansk : DD
hihi, så han snakka med oss på spansk, men ja.
så dere kan tenke dere atte jeg er den heldigste og flinkeste i verden.
eller ikke? hahahha. men nå sitter jeg med pledd, kakao, og boller, å skal bare chille : )
så, snakkes'a

3 kommentarer:

Ri sa...

Huff da jenta mi:(!!! masse god bedring til deg! Godt du har verdens flotteste mamma til å passe på deg når du er syk hvertfall:) (spør pent om hun kan lage empanadas til deg i "bli-frisk-gave"? hihihihi lol)

Ri sa...

Hei igjen frøken:)
Jeg logget meg på msn nå, og så du hadde prøvd å snakke til meg i går.. du vet jeg bruker den idiotiske msn-versjonen, så ofte kommer ikek ting opp før dagen etterpå:( Men jeg er pålogget utover dagen nå da hvertfall, så kanskje det går bedre i dag;)
Håper formen din er bedre jenta mi!

Isabell sa...

åå..jenta mi for en koselig kommentar :)
Husk jeg er veldig glad i deg da, og det er bra du ikke brakk hofta!
Idag kjøpte jeg 2julebrus siden du drakk opp sist:/ Gravide meg som hadde lyst på julebrus og du drakk opp alt lille luring^^ hhaha.. Idag kjøpte jeg ihvertfall 2! Så da er det ingen mer bekymring!
Elsker deg lillesøøss