onsdag 5. november 2008

lav eller høy ? sommer eller vinter ?

jeg kjeder meg, så da må jeg skrive et innlegg til.
lell om det blir skikkelig usakli men men : p
sitter no her og koper, doper meg ned med medesiner.
hehehehe. du kan tro jeg har det gøy : - ) (ellerikke)
men ikveld blir det ikke så kjedelig, siden jeg skal på
LHL å bade.
blir digge saker eller'væ ? best å bade om sommeren ute da, men funker phett deroog.
såeh , her kommer det et bilde jeg bestandi ler av ;

















ehh, litt lav ?
men det er en del fordeler med å være lav skal jeg si dere.
det fant jeg faktisk ut av for ikke så lenge siden.
men blir alltid '' mobba '' med at jeg er så lita osv. hahah.
MEN SOMSAGT, det er kult å være lav, siden det er mange fordeler med det.
og jeg liker da sommeren myemyemye mer en alle årstider.
ser ikke akkurat så mye positivt i vinteren , kaldt, snø? ;'s
men EN ting, JULA < 3333333333 ingen snø, ingen jul.
elsker sol OG varme, hahaha. men vaffal sommersavn er det her i gå'årn !
bilde er da tatt i sommer hos karianne annie sollie.
koselig jente, og mange brae minner : - )

hva synes du, lav eller høy?
sommer eller vinter?

Ingen kommentarer: