søndag 23. november 2008

meg?













tenkte jeg skulle skrive et innlegg om meg selv, og livet mitt.
siden kanskje ikke alle kjenner meg like godt?
så skal prøve så godt jeg kan :)

jeg heter da sara elisabeth caro cornejo, går på røros ungdomsskole.
u3, den beste gruppa noensinne. med de beste folka.
jeg er egentlig en veldig glad person, om du en gang ser meg sur, må det virkelig være noe.
for sur er jeg ikke så ofte, men irritert kan jeg fort bli.
jeg har skilte foreldre, men det funker for de er gode venner.
det er jeg veldig glad for, siden da blir det så mye lettere, for da får jeg vært med begge to,
like mye uansett om de er '' sammen '' eller ikke.
jeg er født i norge, men hele familien min er fra sør amerika - chile.
å det er den beste plassen, elsker å være der, da er jeg i mine drømmer.
har vært der 2 hele ganger, å jeg er stolt av å komme der i fra, og av familien min.
jeg er overhode ikke missfornøyd med fargen min! bare sånn at det er KLART.
liker å tilbringe tid med de jeg er glad i, og ikke minst familien min som er den beste.
har vært i syden 3 ganger, og sverige og dannmark mange ganger.
er også en del i gjøvik og tr.heim når jeg har tid, siden i gjøvik bor søstra mi og tantungene mine, og i tr.heim bor min kjære onkel og mine søte søskenbarn. har en del venner der og, som jeg ALDRI glemmer! : - D
jeg elsker å bli kjent med nye mennesker, å få nye venner.
jeg har også min bestevenninne, marianne.
hu sette jeg veldig stor pris på, er her for meg når jeg virkelig trenger det og ellers.
jeg elsker å synge og danse, det er det jeg lever for! + venner og familien daa.
synge har jeg gjort hele livet mitt, samme med dansing.
men nå har jeg hatt en laang pause, siden jeg får ikke lov til å danse mer :'(
fordi hoftene mine er skada og ene annkelen på venstre foten, kjipt ass!
når jeg først blir såra, eller lei meg prøver jeg å tenke positivt med det, eller hva jeg har lært,
men det er ikke alltid like lett har jeg funnet ut av.
jeg tilgir fort, fordi jeg hater å være sur på noen.
men det verste jeg vet er at en jeg er veldig glad i lyger til meg, da kjenner jeg at det koker!
sånn, da vet dere det :) hahahhaha.
er også et sjokolade monster! elsker sjokoldae, og min favoritt er nok bueno < 333
mm. kakao & brownie, også noe av det beste jeg vet : - D hihi. men jeg er jo alergisk mot egg, å det er jævelig kjipt :( så da må jeg alltid lage en sånn anna oppskrift, men smaker helt likens.
ellers er jeg stort sett blid på skolen, gjør lekser når jeg må, hhaha. er med venner, synger å danser.
tiden min går jo ut på det. å syninga er noe av det viktigste av dans og sang lissom.
pleide å ri før, men det ga jeg opp, for jeg ville satse mer på å synge, å utvikle meg.
elsker barn og jeg liker å passe de, hihi. er fritids kontakt for ei jente i rullestol, å hu er jeg utrolig glad i. storebroren min er mitt forbilde. han er rett og slett utrolig! elsker han. er stolt over det han gjør uansett hva det er. uansett om han hadde gjort noe forferdelig, ville han fortsatt være den beste storebroren i livet, og ikke minst mitt forbilde. samme med storesøstra mi, utrolig glad i henne.
men hadder å tettere forhold før hu flytta. savner det :'( men jeg elsker å være til hu.
vet ikke helt hva mere jeg skal si? var vell egentlig alt.
har verdens flotteste mennesker rundt meg! og det er jeg så utrolig takknemmelig for :)
det var litt om meg (:


1 kommentar:

Isabell sa...

Du er en enestående jente,Sara!
Herlig er du og hele familien! Husk jeg er kjempeglad i deg.