lørdag 8. november 2008

stresssssss

jajajajaj. jeg har da ikke skrivi blogg siden onsdag.
grunnen til det er ; skole, stress, + tid.
men hvertfall, så skal jeg skrive nå : DD !
torsdag : da var jeg på skolen. herlig å se igjen alle <3 style="font-weight: bold;">siri
, å vi stakk på kor og klubben.

<-- andreas er glad i meg <3 hehaheh !
å på klubben har
vi det gøy : p eller ikke?



fredag : da var jeg og på skolen helt greit siden de tre første
timene hadde vi mat & helse.
etter det hadde jeg og anna caroline sang øving til allmøte.
siden henne er så snill å super flink å skal spille piano : - ) < 3
det hadde vi ca resten av dagen.
etter det kom jeg hjem, pakka og stakk opp til pappa, der jeg dusja og ordna meg. deretter stakk jeg opp til'a søte ida : Då vi satt bare på data'n og slikk.
å jeg tvingte hu til å ta på tights (aa) etter det var det ' tacokveld ' med klassen.
koselig ^^, det var egentlig hele fredagen ; - )

idag sto jeg opp rundt tolv? å ordna meg og spiste frokost.
noe jeg nesten aldri gjør, men hvertfall så var jeg bare hjemme å slaska.
etter det gikk jeg og isabell på kiwi siden vi fikk lyst på grandi : DD
så møtte vi på linn, som var på vei til meg : - )
hihi, så nå har vi nesten nettopp vært på kiwi å kjøpt godt, å sitter her å trøstespiser!
ja, du hørte meg rett! hihihihih, linn digger meg <3<3<3<3 uansett om jeg synes hu er fjern.
hehehehehehheheheheh.