søndag 16. november 2008

lite flink - iskaldt






mye mer snø nåda !



åheeeeei.
nå har jeg ikke skrevet blogg på en uke !
har egentlig skjedd en del i uka, så har rett og slett ikke hatt tid og orket
å blogge. øving, kor,sang skoleskoleskole.
så ja, ikke så mye nytt !
bare det atte det er så JÆVELIG kaldt her på røros.
herregud, kan ta på meg 345678 lag med klær, jakker og ull,
men alikevell blir det kaldt ;s vinteren er her ja, for å si det sånn.
å somsagt så er ikke jeg spesielt glad i den !
men det blir forsåvidt mer blogging freomver da : ))
og nå sitter jeg her, siri dro for kanskje en halvtime siden.
å nettby er klikk, noe som irriterer meg -.- haha! men hade'a : - D

1 kommentar:

Ri sa...

Her i Oslo er det også kjempe kaldt syntes jeg! Men her er det ikke snø i hvertfall da:)
Håper bare det kommer snø til jul.. er så trist med jul når det regner:(