lørdag 13. desember 2008

juleball 2008

heihei :)
har ikke hatt tid til å skrive blogg før nå.
så kommer et lite innlegg her :))
jaa. igår var jeg på skolen, vi hadde julebord i mat & helse i tre timer.
etter det var det lydprøve til juleballet, så hjem.
så jeg hadde ikke akkurat en hard dag : pp
etter det kom jeg hjem, slappa av og litt sånn.
så kom marianne, fra byen siden hu skulle ordne meg!
super flink frisør / stylist ! så takk marianne :))
så var det rett på juleballet da. det var ganske koselig igrunn.
var veldigveldig nervøs før trekkinga, og synginga, men det gikk bra :)

siden jeg var heldig ifjor, tenkte jeg at jeg ble garantert ikke det i år : p
men det ble jeg gitt : DD så spiste vi og slik, etter det skulle jeg synge.
verste jeg har gjort på en stund, eller starten! æssj, men ble tryggere etterhvert :)
men jeg fikk bare positive tilbakemeldinger, såeh :)
hihih, siden jeg så jo bare på søte elisabeth! hehe. resten av kvelden gikk ut på, dans, underholdning, kåringer o
g lodd trekking!
og idag stod jeg opp halv ett, og nå skal jeg snart ordne meg, så kommer ida min :D og vi skal ut å spise, så hade'a !









de bildene jeg hadde. siden jeg hadde tomt for batteri på kameraet -.-
menmen.

har du vært på juleball?
var det veldig likt det jeg var på? :)

1 kommentar:

Ri sa...

awww.. vakre vakre jente! (eller.. må kanskje begynne å si Kvinne til deg snart så voksen som du begynner å se ut;)